Shop Mobile More Submit  Join Login
About Traditional Art / Hobbyist Member Delaney17/Female/United States Group :iconourbritishartists: OurBritishArtists
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 689 Deviations 20,214 Comments 12,948 Pageviews

Newest Deviations

Have a gander.

Favourites

Pretty hacking awesome artwork I've seen in a bloody while.

Activity


Fox by DeltaAlternia77
Fox
An old fox skull drawing I made a year back. Was watching Silence of the Lambs while working on it haha
Loading...
Pen Sketch by DeltaAlternia77
Pen Sketch
I'm not sure what this is...drew it a a year ago though haha
Loading...
Mega Mew Two Y by DeltaAlternia77
Mega Mew Two Y
Just simple drawing of this fella. Ya know, looking through all of my old RP logs is so weird haha
Loading...

deviantID

DeltaAlternia77's Profile Picture
DeltaAlternia77
Delaney
Artist | Hobbyist | Traditional Art
United States
....soooooo....I just looked at my deviant art from when I was 13...I'm 17 now...honestly I've improved greatly. Please go follow me on my Instagram @sioux.exe for my newest work of art. I've improved....a shit ton haha. Or go follow me on tumblr @nimbus-stratus
Interests

Hello

Tue Apr 22, 2014, 3:31 PM
So I haven't been active ever since school started back up. Damn.

Sorry for not uploading and talking alot....probably was annoying though. Hahaha.

If you'd like to see me draw more often and derp off, go check out my instagram page at kaiju_blue








Hopefully I'll be able to see you guys around more since my computer is fixed up.





Del

  • Mood: Depressed
  • Listening to: Love Hurt Bleed- Gary Numan
  • Reading: Hex Editors
  • Watching: msfactualplays on Youtube
  • Playing: Strike Suit Zero
  • Eating: Sushi
  • Drinking: Monster Absolute Zero

AdCast - Ads from the Community

Donate

DeltaAlternia77 has started a donation pool!
766 / 1,000
I kinda need a membership longer so if I am able to double mine......then I'll do all the commissions you want me to do if you give me all of my goal.

You must be logged in to donate.

Comments


Add a Comment:
 
:iconkaguray:
Kaguray Featured By Owner Jan 22, 2015  Hobbyist General Artist
Eyy welcome back hun!
Reply
:icondeltaalternia77:
DeltaAlternia77 Featured By Owner Jan 22, 2015  Hobbyist Traditional Artist
It's good to be back haha I missed everyone
Reply
:iconvawliet:
vawliet Featured By Owner May 14, 2014  Hobbyist Filmographer
BAE.

OMFG YOU'RE BACK [SORTA] GJDAS;FJALJF

HAPPY DAY
Reply
:icondeltaalternia77:
DeltaAlternia77 Featured By Owner May 19, 2014  Hobbyist Traditional Artist
lol i've been busy with finals so once it hits summer, i'll be able to roleplay and make more art on the computer again ^^
Reply
:iconvawliet:
vawliet Featured By Owner May 20, 2014  Hobbyist Filmographer
idc if you can role-play a lot right now or not

I've missed you buddy

It's been lonely glsdja;fan;lf 
Reply
:icondeltaalternia77:
DeltaAlternia77 Featured By Owner May 21, 2014  Hobbyist Traditional Artist
lol i've missed you too....been super busy with highschool, so i couldn't keep up with everyone ;A;
Reply
(1 Reply)
:iconepsilon789:
Epsilon789 Featured By Owner Nov 18, 2013
Ayyyyyyy. I don't suppose you remember me? Eh heh.

Well your art as gotten FUKEN AWESOME, since the last time I've seen it.

(Just realized I have a little '789' after Epsilon.hah)
Reply
:icondeltaalternia77:
DeltaAlternia77 Featured By Owner Dec 1, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Lol Yeah I remember you. Great to see that you got a deviantART profile now. I've been extremely busy so I haven't been able to properly respond to you.

Good to see that you are around still! ^^
Reply
:iconepsilon789:
Epsilon789 Featured By Owner Dec 1, 2013
It's cool, I've been busy too.

Just wanted to say hi. And that I miss you and stuff. ^-^
Reply
:icondeltaalternia77:
DeltaAlternia77 Featured By Owner Feb 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Awesome! ^^
Reply
Add a Comment: